fredag 10 oktober 2014

Detta har hänt...

Då var det dags igen! Gör ett försök att sammanfatta den senaste tiden och gör det med fyra ord - kalipermätning, vätska, tävlingsskor och rumpa! 

Kalipermätning... Eftersom jag inte går ner i vikt utan står näst intill stilla ville coachen att jag skulle göra en fettmätning. Sagt och gjort! Kontaktade Mr Eddie Bergqvist som kunde konstatera att jag ser ut som tjejer över lag... Fett på triceps och lår medan det släpper desto mer på andra ställen. 

Vätska... Vatten in och vatten ut! Hoppas jag! Kroppen håller vätska och vill inte ge efter i första taget! Får se vem som vinner kampen till slut.. Jag vann definitivt första ronden när jag iklädd dubbla långärmade tröjor samt regnjacka gjorde en minst sagt svettig timma på cykel tre gånger denna vecka! Heja mig!

Tävlingsskor... Efter att ha beställt och skickat tillbaka TVÅ par skor som visat sig vara icke godkända har jag bestämt mig för att köra safe! Har köpt enkla men godkända skor som framför allt är toppen att gå i! Mycket viktigt för att höra en naturlig posering! Jag blir ärligt talat inte klok på detta med skor! Man ser en sko som väldigt många använder på tävling.. Köper den.. Så visar det sig att den inte alls är godkänd! Suck.. Nåväl.. Nu har jag mina i alla fall!

Rumpa... Japp! Rumpa, rumpa och mer rumpa! Satan i gatan vad jag kämpar med denna ovilliga kroppsdel! Ha ha... Men jag tror banne mig att det börjar ge utdelning! 

Det var väl typ allt.. Idag har jag bokat tid för ny fettmätning, frisör för färg och klippning och salong Afro som ska sy in mitt löshår. Fattar inte att det är så lite tid kvar!!!

Till nästa gång... See ya! 😘

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar