söndag 13 juli 2014

Mycket som händer!

Åååååh nu får jag skämmas! Jag är banne mig helt kass på att blogga! Det händer ju saker typ hela tiden som jag tänker att jag vill berätta om, men så går dagarna.. Inte ok!

Kort uppdatering här för att komma ikapp..

1. Blivit med coach! Är så oerhört glad att bästa Frida Sjöström vill hjälpa mig! 
2. Gått på Diet a' la Frida i två veckor och kan redan se resultaten i spegeln! Äntligen!! Avstämning och vägning sista juli så i nuläget har jag ingen aning om vad jag väger.. 
3. Haft poseringsträning med Frida.. Inte alls så upplyftande när man har 15 kg övervikt! Blir desto roligare nästa gång!
4. Nytt personbästa i marklyft - 90 kg! Gött!

Ska försöka bli bättre på det här nu.. Jösses.. Till nästa gång - ha det bäst.. Flodhäst!

Jag och min underbara coach!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar