torsdag 1 maj 2014

På mitt eget vis...

Hej vänner! Så har det gått en tid och det är dags att "rensa skrivbordet"... Dvs lämna en liten lägesrapport till er som vill veta!
1. Fettet släpper
2. Siffrorna på vågen har inte bråttom
3. Spegeln är snällare mot mig
4. Jag sover bra
5. Jag mår bra 
Just nu ligger jag på ca 1800 kcal innan träning och fördelningen mellan protein, kolhydrater och fett är lika! Ett läge som min kropp verkar gilla! Jag kör ingen intensiv kardio men för att öka aktivitetsnivån lite så lägger jag till promenader då och då... Förra veckan gick jag ner 0,7 kg vilket är en strålande siffra! Denna vecka räknar jag inte med någon jätteförändring på vågen eftersom "tiden på månaden" gör det lite lurigt, men jag ser att det händer grejer!
Nöjd fighter med grymt fokus skulle man kunna säga!
Ha en trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar